За статистикою, повторні замовлення лояльних клієнтів – це більше 60% усього обороту бізнесу будь-якого великого ритейлера. Зручна і зрозуміла для користувачів програма лояльності – один з ключових способів збільшення долі повторних покупок і зменшення відтоку, природно, разом з хорошим обслуговуванням і високою якістю продукції.

Три класичні типи програм лояльності

Накопичувальна

Програма, що базується на накопиченні балів, які можна використати для оплати подальших покупок. Це один з найпоширеніших видів програм заохочення, запорукою успіху яких є простота розуміння і використання.

Накопичувальна програма лояльності широко застосовується у сфері послуг, особливо в туристичній сфері: будучи учасником програми лояльності готелю або букингового сервісу, ви зароблятимете бали за кожну поїздку, кожну витрачену гривню. Друга поширена сфера застосування – рітейл будь-якого формату: сьогодні так звані cash – back системи винагороди широко застосовують магазини.

Багатоярусна

Чим більше покупець використовує продукт, тим більше балів і переваг – так можна описати принцип цієї програми в одній пропозиції. Частенько такі програми використовуються у сфері послуг. Універсальність багатоярусних програм лояльності в тому, що вони можуть поєднувати в собі різні механіки: збільшення кількості покупок, стимулювання спілкування з брендом в мережі, просування певної категорії товарів або послуг, геймифікація.

Багатоярусна програма лояльності складна в реалізації з точки зору розрахунку ефективності. Вона вимагає пильного вивчення своєї клієнтської аудиторії, її сегментації і виявлення переваг. Зате подібна бонусна система дозволяє охопити найбільш широку аудиторію.

Коаліційна

Найпоширеніший вид програми лояльності для банківської сфери: сьогодні практично кожен банк може запропонувати ряд ко-брендових карт. Крім того, партнерська програма може об’єднувати декілька партнерів з різних сфер.

Коаліційна програма лояльності для ритейлу представляє особливий інтерес, якщо ваш бренд прагне до кросс-канальності (просуванню онлайн- і офлайн-каналів). Адже партнером по онлайн-програмі лояльності може бути, приміром, власний офлайн-магазин бренду.

Програма лояльності має бути зручна, мобільна і проста у використанні. Такою є програма лояльності Big Family. Оплачуйте покупки по Big Family, отримуйте бонуси, якими потім можете розраховуватися в закладах Великої Сім’ї.

Завантажити додаток можна за посиланнями:

іOS – https://apple.co/2vWrYpQ

Android – http://bit.ly/2HRGNyr