Для чого потрібна програма лояльності?
Як підвищити рівень довіри покупця до компанії за допомогою програми лояльності?
Як збільшити продажі за допомогою програми лояльності?
З чого починається впровадження програми лояльності?

Для початку давайте спробуємо розібратися, що взагалі таке ця програма лояльності, що з нею робити, як впроваджувати, навіщо вона потрібна і чи дійсно вона здатна піднімати бізнес на новий рівень?

Поїхали!

Простими словами, програма лояльності (ПЛ) – це доповнення або додаткова цінність для покупця до товарів і послуг, які бізнес пропонує споживачеві. Можемо називати це сервісом, знижкою, індивідуальними акціями, сервісом кешбек, – все це складові цілої програми під назвою лояльність.

Чи існує взагалі лояльність покупця до продукту, компанії або бренду? Чому покупець повертається в один і той же магазин, АЗС, аптеку або ресторан? Так, складне питання з величезною кількістю відповідей. Але все-таки, які є варіанти відповідей?
– цей магазин близько до будинку
– тут продається мій улюблений хліб
– в цьому магазині найнижча ціна на рибу
– він по шляху від роботи до мого дому
– тут відмінний сервіс, хоч і дорого
– після кожної покупки я отримую якийсь бонус
Це список звичайно ж не весь, відповідей може бути сотні.

Головна мета програми лояльності – привернути увагу покупця до знайомого продукту, компанії або бренду за допомогою додаткової цінності до нього. Це може бути ціна, знижка, акція, кешбек, сервіс, подарунки, доставка і так далі.


Якщо враховувати, що зараз для платоспроможного населення одною із пріоритетних функцій при купівлі чого-небудь і де-небудь є зручність, юзабіліті й швидкість, то кожен бізнес повинен приділяти увагу саме зручності покупки, комфортному використанню акцій, бонусів, кешбеку, а також зрозумілими правилами, щоб було комфортно бути користувачем не тільки продукту компанії, але і програми лояльності в ній.

Покупцеві повинні бути зрозумілі умови використання програми лояльності, зрозумілі правила, опис продуктів та послуг, зрозуміла сама цінність. Він також оцінить персоналізований підхід до вибору додаткової цінності для нього. Покупець повинен відчувати і розуміти, що ця програма лояльності працює на нього, для нього, для задоволення його потреб та бажань. Вся компанія в цю хвилину працює на нього одного. І за це покупець готовий віддати свою прихильність бренду, компанії або окремому продукту чи послугам.

Програма лояльності – це цілий комплекс дій, системний підхід до роботи з існуючими споживачами, метою якої є ще одна покупка. Якщо звичайні рекламні канали типу пошукових або соціальних мереж найчастіше комунікують з новим покупцем, щоб він прийшов до вас і зробив покупку, то програма лояльності працює над поверненням покупця, щоб рівень лояльності підтримувався на високому рівні протягом усього періоду життєвого циклу споживача.

Які функції сьогодні цінує покупець, який бере участь у програмі лояльності тієї чи іншої компанії:
– зручність розрахунків і ведення історії покупок через додаток в мобільному телефоні
– ідентифікація покупця через мобільний телефон (смс, QR-код)
– вбудоване меню товарів (послуг) в мобільний додаток
– реферальна програма (для отримання бонусів за залучення інших користувачів)
– можливість коаліційного використання бонусів одного закладу в іншому закладі.

Не забувайте це!
З повагою, Ваша Програма лояльності, Big Family.