Що таке програма лояльності – BigFamily

Що таке програма лояльності

BigFamily > Що таке програма лояльності

Національна програма лояльності Big Family повністю замінює пластикові картки, бонусні програми та подарункові сертифікати.

Основне завдання програми лояльності – допомогти замовнику зібрати інформацію про кожного клієнта та дати автоматизовані інструменти взаємодії з ним. Це дозволяє максимально зменшити витрати на утримання та повернення клієнта до закладу, дає можливість аналізувати дані про покупців та використовувати їх.

Лояльні клієнти не тільки забезпечать значний прибуток компанії, але і можуть сприяти залученню нових клієнтів, пропонувати шляхи розвитку компанії і нових продуктів, сприяти вдосконаленню роботи закладу.

Якісно побудована програма лояльності передбачає комплекс заходів щодо взаємодії зі споживачами:
– систему заходів матеріального стимулювання;
– комплекс заходів нематеріального стимулювання;
– комунікацію із споживачами.

Побічно програма лояльності клієнтів впливає на диференціацію бренду і конкурентне позиціонування, на основі інноваційного аспекту в поліпшенні послуг, який компанії надають своїм клієнтам.

Що робить додаток Big Family:
– збирає дані щодо дій і активності користувача закладу (ретсорану, магазину тощо);
– зберігає історію відвідувань та покупок;
– замінює пластикову дисконтну карту;
– дозволяє розсилати повідомлення користувачам і відмовитися від платних SMS;
– мотивує користувача читати корисні публікацій всередині програми
– розміщує всі товари та послуги партнерів з фото, відео, ціної та описом (електронний каталог)

Що робить користувач:
– завантажує додаток;
– використовує його, відвідуючи заклад;
– читає електронне меню (або каталог) з фото, описом страв і цінами;
– отримує кешбек;
– використовує кешбек для наступних покупок;
– накопичує кешбек;
– пише відгуки;
– отримує статус, відповідно до активності в додатку.